28 жовтня 2016 року в м. Києві, в бізнес-центрі Іллінській відбулася 13-а Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові дослідження: інструменти і технології», в якій прийняв участь Президент Асамблеї – Романенко Євген Олександрович.
У роботі конференції взяли участь співробітники провідних дослідницьких компаній України, а, також, представники великих замовників досліджень: Coca-Cola, Nestle, «Рошен», «Ельдорадо», Candy Hoover Ukraine, «Клуб Сиру», «Баядера Груп» та ін. Усього конференція об’єднала 107 учасників.
Головні теми заходу були присвячені обговоренню проблемних питань ефективного використання вищого рівня технологій і сучасного інструментарію в області маркетингових досліджень.
Відкрив конференцію її модератор – Ромат Євгеній Вікторович, який відзначив, що: «На сьогодні, конференція стала традиційним щорічним заходом, на якому зустрічаються всі найбільші оператори українського дослідницького ринку. Практика конференцій показала, що, незважаючи на об’єктивні конкурентні протиріччя, що існують між дослідницькими компаніями, у дослідного ринку багато загальних проблем…».
У вітальних промовах організаторів заходу пролунали слова про те, що, захід виконує функції традиційного майданчика для обговорення специфічних внутрішньогалузевих проблем. Не кажучи вже про те, що саме конференція стала місцем демонстрації останніх інноваційних досягнень дослідницьких інструментів і технологій. Важко переоцінити роль конференції у вихованні замовників маркетингових досліджень, в умовах докорінних суспільних змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі. Питання необхідності використання маркетингових досліджень в усіх сферах життєдіяльності суспільства набуває особливої актуальності.
Усі без винятку доповіді були найвищого рівня. Кращими з них слухачі назвали виступи: Ірини Лилик, ген. директора Української Асоціації Маркетингу («Український дослідницький ринок в 2016 р.: стан і тенденції розвитку»); Андрія Длігача («Маркетингові дослідження в новому світі: практика з майбутнього»); Анни Шахдінарян, керівника проекту інтернет-вимірювань TNS CMeter («Connect зі споживачем у мінливому медіа-середовищі» ); Станіслава Чіглінцева, General manager, MASMI Ukraine («Digital & Research: не все так однозначно! Інструкція по зняттю рожевих окулярів!»).
Усі запрошені були одностайними в тому, що такий багатосторонній обмін думками неодмінно дасть реальний поштовх для подальшого розвитку галузі маркетингу в Україні.