Вийшла монографія «Маркетингова комунікологія як механізм реалізації державної політики», авторів Романенко Є.О., Кіслов Д.В., Чаплай І.В.

          canvas

 

 

В межах серії “Публічне адміністрування”, що заснована в 2017 році, під егідою Міжрегіональної Академії управління персоналом, вийшла монографія «Маркетингова комунікологія як механізм реалізації державної політики», авторів Романенко Є.О., Кіслов Д.В., Чаплай І.В.

Могографія складається із п’яти розділів, що в них розглянуто маркетингову комунікологію як механізм реалізації державної політики; обґрунтовано значення маркетингових комунікацій як структурно-функціональної складової розвитку державної політки; визначено резерви використання, структуру, типи та види державних маркетингових комунікацій.

У свою чергу, доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри публічного адміністрування Міжрегіональної Академії управління персоналом, Непомнящий О.М.,  який готував рецензію на видання, зазначив, що “ця монографія – дуже важлива праця, що вивчає напрями формування комплексної системи державних маркетингових комунікацій. Думаю, що дана робота буде особливо корисною для  фахівців у галузі державного управління, політології, філософії, науковців, викладачів, студентів, усіх тих, хто цікавиться означеною проблематикою”. Афонін Е.А., доктор соціологічних наук, професор, професор кафедри політичної аналітики та прогнозування Національної академії державного управління при Президентові України який, також, рецензував монографію відзначив професійність та самовідданість авторів монографії і те, що в роботі особливу увагу приділено питанням засобів державних маркетингових комунікацій.

Привітав вихід монографії у світ доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри державної політики та суспільного розвитку Національної академії державного управління при Президентові України В. М. Козаков.

Книга випущена видавництвом ДП “Видавничий дім “Персонал”, тиражем 300 примірників.

Із монографією можна ознайомитися тут.